marți, 23 august 2011

Zodia cainelui de metal. Anul bivolului de apa

Motto: satisfaceam o jumatate de pruna cu
limba, se udase putin, si scriam:

"Pseudonimele sunt agentii ascensiunii omului
spre sine." (Paul Tisseau)

Agarici Star

Îmi dadusem numele de Agarici Star. Sau îmi
dadusera. Cine mai stie? Mergeam în penumbra,
ca un câine incontinent. Eram expresia viului,
degradarii canine. Urmele pasilor tai de catea
îmi împaienjeneau ochii, privirea. Eram în
Atari. Asudam. Urinam frecvent. Te miroseam.
Venise vara ca o reprezentare a unui trecut
revolut. Miroseai a smirna. Nu-mi puteam tine
limba în gura, sexul în teaca. Ma sufocam.
Cautam secunde de apa. Clipe umede. Umide.
Repetam aceeasi succesiune de gesturi, de
hamaieli. Mergeai repede. Alergai. Îti tineam
totusi urma. Purtam un ochi de sticla în
frunte. Nu vedeam de buna seama nimic. Sexul
meu/tau rosu, incandescent îmi ardea
gândurile, memoria. Purtam un cioc ca de tap.
Voiam sa fiu tap. Mai viril. Nu te zaream. Mi
se împleticeau doar picioarele. Stapânii mei,
lumii ma strigau: Agarici! Agarici! Unde esti,
Agarici Star? Iesisem din raza lor vizuala,
din orizontul lor de preocupari. Agarici...
Râdeam sardonic si recalcitrant. V-am tras-o,
animalelor! Aveam insomnii. Ma ratacisem pe un
câmp stacojiu. Ma mânca pielea de la nisip, de
la caldura, transpiratie. Ma mânca dorinta
aspra de coit. Soarele rosu, pe cer. Deliram.
Nu-ti mai zaream fusta galbena, întorsatura
capului. Fesele semete. Pâna am gasit o apa si
m-am aruncat în ea cu toata legiunea de
gânduri din capul meu. Ajutor! Ajutor! Iarta-ne, Agarici!, strigau ele.
Devenisem, printr-un miracol al stralucirii, un bivol de apa cu
pielea sclipind de robustete. Cred ca
atinsesem Satori.


nextval
nextval_van@operamail.com

--
http://www.fastmail.fm - IMAP accessible web-mail

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu