marți, 6 aprilie 2021

jurnal de câmp, vali nicolae, 2020

Cumpăr măști.

Jean Fățarnic

Nu mai contează cine a zis, dar intrăm pe un făraș normal…

Societatea deschisă și dujmanii ei, unul singur, da' rău, rău…

Cu mască, fără mască a fost interzis…

Dacă doriți să revedeți:

Miroase pt fiul tău

În sula iubirii

Puterea dragostei

Neuro pt mama

Bravo, ai kile

Schimb de mame, soții, soți

Ai omor

Opriți tâmpul

Vântu favorizează răspândirea virusului... Ce face SOV ăsta și din pușcărie.

Era un flecar de infecție…

Unde sunt futurologii?

Secolul XXI va fi dubios sau vom sta în loc…

Mascata din fereastră, de Victor Ion Popa

Ce-au făcut ăștia din noi, ne dau să mâncam carne crud uscată ca înainte de descoperirea focului.

Bi Zar. Barbut.

Mi-e frică de oameni, de babe, de viitor

Ocolesc tot ce se poate ocoli

Evit natura umană

4 ciori în trapez pe crengile arse de plop

la pândă

m-au făcut mai atent

aici nu mă voi plictisi niciodată.

Nu există şcoală fără etică.

Să nu aştepţi minuni de la lumea lui Psi (Ψ)!

Noi nici până acum nu ne-am dat seama că nu pt bani trebuie să muncim, ci pt că ne place.

Păi noi filosofia o facem pt bani?

Banii vin ca o elocinţă.

Nu-i mai îmbrăţişaţi pe cei care fac totul pt bani!

Mai uşor trece un bogat prin uşile psihoterapeutului, decât un sărac.

Am asistat (niște asistenți!) la stafidirea, sfoiegirea, secătuirea, siluirea, putrezirea oricărei idei bune ce ne anima în anii Revoluției.

Dacă totul ar fi oscilobatant, am fi salvaţi!

Să ardem falsul din noi!

Ușor de zis.

Sa îndepărtăm falsul din tot ce ne înconjoară, împresoară, doboara.

Avem gânduri moi, de gumilastic, avem mâini noi, de cârpă.

Omul e o ciorbă reîncălzită succesiv.

într-o proză din '83 un tip elegant, fin, îmbrăcat în costum face plinul unui mercedes cu 360 lei.

nu sunt şofer, habar n-am de maşini...

azi ar fi alimentat cu 65,45 l.

mi-a plăcut proza asta a lui Cuşnarencu.

(e vorba de Zbor peste un fel de sigurătate din Tratat de apărare permanentă)

ce-o mai face ?

dacă mai aflu preţuri, vă anunţ.

de ex., 500 lei pt popă la o înmormântare.

10 m de poplin alb de 3 ori preţul, dar n-am aflat preţul real.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu