vineri, 16 septembrie 2011

CJRAE Teleorman Echipa Misiune Scop Sarcini Obiective Principii

Centrul Judetean de Resurse si de
Asistenta Educationala are
urmatoarea componenta:
INSPECTOR DE SPECIALITATE: MARILENA ION
DIRECTOR: ADELA DOROBANTU
Administrator financiar: IONELA COSTACHE
Secretar: CORINA BURTEA Documentarist: MIRELA CULICA Asistent social:
CONSTANTA GAINA

Centrul Judetean de Asistenta
Psihopedagogica Teleorman
CJAP Teleorman
Carmen Barbu (consilier scolar)
Alina Nicolae (consilier scolar)
Daniela Bobîrnilă (consilier scolar)

Centrul Logopedic Interşcolar Teleorman
Valeria Vişan (prof. logoped)

MISIUNEA CJRAE
Oferirea de servicii educationale de
calitate si suport in integrarea scolara si
sociala a copiilor cu CES in vederea
cresterii calitatii vietii acestora, a familiilor
si apartinatorilor legali.

SCOPUL FUNDAMENTAL AL CJRAE Imbunatatirea activitatii de invatare,
instruire, compensare, recuperare si
protectie speciala a copiilor, elevilor,
tinerilor cu CES (cerinte educative
speciale).

Conceptul "CES" include:
Deficiente mentale / intelect liminar;
Deficiente fizice;
Deficiente vizuale;
Deficiente auditive;
Tulburari emotionale si de comportament
Tulburari de limbaj;
Dificultati de invatare.

Sarcinile CJRAE

A. Coodonarea, monitorizarea, evaluarea
la nivel judetean a activitatii si serviciilor
educationale oferite de:
Cabinetele de asistenta psihopedagogica;
Cabinetele logopedice;
Centrele scolare de educatie incluziva. B. Informare, documentare si
consiliere
pentru cadrele didactice, parinti, elevi,
studenti, autoritati locale.
C. Colaborarea cu parteneri sociali din
comunitate, cu organizatii si asociatii la
nivel national si international.

Obiectivele CJRAE Cuprinderea si mentinerea in sistemul de
invatamant obligatoriu a tuturor copiilor/
elevilor indiferent de particularitatile lor
psihoindividuale si sociale;
Crearea conditiilor de dezvoltare a
personalitatii elevilor in vederea integrarii acestora in viata scolara,
sociala si
profesionala;
Informarea si consilierea cadrelor didactice
in domeniul educatiei incluzive;
Implicarea parintilor in activitati specifice
unei relatii eficiente scoala-familie- comunitate;
Facilitarea relationarii scolii cu comunitatea
prin parteneriate, proiecte.

Principiile activitatii CJRAE

Elevul cu dizabilitati este membru al
societatii si trebuie sa ramana in interiorul
comunitatii in care traieste;
Elevul cu CES trebuie sa primeasca sprijin
si asistenta psihopedagogica pentru a se
dezvolta dupa posibilitatile lui;
Scoala trebuie sa se adapteze la cerintele
copilului si nu copilul la cerintele scolii
(atunci cand acestea nu sunt conforme
cu nevoile sale de dezvoltare).
--
nextval_van@operamail.com

--
http://www.fastmail.fm - A fast, anti-spam email service.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu