marți, 15 octombrie 2019

mi-e cald pe E70 $-cry-soare către voi vali nicolae

de pe la 30 de ani nu-mi mai e frig. îmi e cald, foarte cald, groaznic

de cald. mi-e cald tot timpul, până la leșin, deși am un frig în mine

permanent. de fapt, cred că sunt de gheață. știți, gheața arde, frige...

vorbesc prostii. mi-e cald și gata. dar numai când mi-e frig nu-mi mai

e rău. căldură vine de la rău. și invers. poate că doar răul de la

căldură. m-am gândit mai bine : sigur că e o dereglare a

suprarenalelor. e de la adrenalină. cum se elimină adrenalina ? glandele

secretă prea multă, nejustificat. nejustificat ? deși orice cort electoral e un pericol,

orice banner suspendat de 2 stâlpi e moarte sigură. e-adevărat, nu-mi

mai e frig, dar mi-e frică, tot mai frică. orice fulg pare o frunză mare, toxică, o

pasăre ucigătoare. orice carte-mi pare armă albă. nu știu dacă mi-e

frică, s-ar putea să-mi fie doar sete. sunt însetat. dar mă voi sătura.

cei însetați se vor sătura. bine e că nu-mi mai e frig. umblu îmbrăcat

subțire, merg tacticos și nostim prin soarele călduț. îmi trebuie o

piață mare, acolo mă simt cel mai bine. dar ce piață ? să fac pe paiața?

mai bine un bâlci. să fiu asistentul lui iosefini-tatăl, când se ștergea

cu batista-mbibata-n spirt diluat, înghițind lamele de ras tocite. tocit e un

cuvânt bun cu care să încheiem această depoziție. taci, taciturn. taci-n

turn. turnul de staniol cu leduri cree. cri cri cry cry... $-cry-soare.

scrisoare către voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu