duminică, 28 februarie 2021

desființarea școlii

Știu cum să-i lăsăm pe profesori fără loc de muncă, educatorii ăștia care nu sunt în stare să facă un ban pe piața liberă, NU NE MAI DUCEM COPIII LA ȘCOALĂ!
I-am rupt, le-am luat pâinea de la gură!
Îi dăm direct la facultate, fără facultate nu se poate, măcar Alfred Bulai să aibă un loc de muncă. El și domnul Pârvulescu.
Școala îi ține pe profesori în viață, desființați-o, îi punem pe butuci, îi facem șomeri.
Nu știe boabă de citire ăsta mic al meu, să chem un profesor?
Nuuuuuuu! Că-l învață și-l virusează! Îl corupe, îl distruge!
Să nu faci asta, Gogule!

Primesc vești din primul Falanster construit la Malu roșu, Falanster de fete de liceu, părinții reclamă atmosfera densă de lesbianism de pe anumite paliere. Riscurile falansterului mono gen. Schimbăm, aducem și băieți.
Deși, mă rog, cu vremurile pe care le trăim, mai bine ne-am mulțumi că va fi liniște, va fi pace.
Jean-Lorin Frizescu, pedagog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu