luni, 10 august 2020

Mai multe spirite vin să te întâmpine

Scorpioane, la moartea ta vor veni mai multe spirite să te întâmpine. 
Da? De ce?
Ca să te treacă prin vămile văzduhului, e ceva intermediar, un loc de tranzit...
Altă treabă n-au spiritele alea decât să mă aștepte pe mine. Ce fel de spirite? Care spirite?
Spiritele celor ce nu mai sunt, rude, prieteni...
Ești sigur? I-am zis.
Da.
E imposibil.
De ce, Scorpioane, e imposibil?
Păi nu pot veni spirite amestecate, unele sunt în iad, altele în rai. Pot sta ele împreună? E prilej de mustăceli, de scandal...
Păi nu ți-am spus că e un loc de trecere, poate tranzita oricine, e loc liber de bine sau rău, de ierarhii. Și, la urma urmei, la o cârciumă, nu stau suflete amestecate, unele negre, altele mai albe. Deci, se poate.
Eu tot cred că e imposibil, și, în definitiv, nu prea am chef de întâlnirea asta, păi nu m-am văzut eu aici pe pământ cu toată lumea, o iau de la capăt? Dumnezeu nu poate fi atât de rău, și, din câte știu, e un fel de tunel lung și la capătul lui stă cineva la sosirea ta, cineva mai în lumină, e suficient un spirit. Deși am putea sta și-n locul ăsta de trecere, ca într-o gară. Ar fi exact pe gustul nostru. 
Nu e, Scorpioane, așa, tu când mori, tot ai tendința să stai pe pământ, printre cărțile tale, printre oamenii tăi, și atunci spiritele de care ți-am zis te cheamă la ele, te îndeamnă, te îmblânzesc, tu încă rătăcești, nu se rostește: odihnească-se în pace?
Mai bine nu m-ar mai chema. Dar tu, Mațule, de ce ai deschis discuția asta, nu înțeleg? 
Păi m-am gândit că o să mori la un moment dat și ar fi bine să știi...
Te-ai gândit tu la mine?
Da, m-am gândit, chiar mult.
Fii atent, e suficient un spirit sau, stai puțin, niciunul, o fi atât de greu să mă orientez? Și dacă tot ai meditat tu îndelung, acolo ce-o să fac?
Ce-o să faci, ce-o să faci, habar n-am.
Uite, aș vrea să joc șah, să pescuiesc, să citesc. Eu cred că fără citit, fără cărți n-are absolut niciun sens nimic, o trebui să ajutăm oameni de pe pământ? Hm, e posibil. Să mai dai o sugestie, un sfat. Oricum ar fi, discuția asta, Mațule, m-a întors pe dos, și nu mai am liniște, și-acum o să mă chinui gândindu-mă cum va fi, ce va fi, cine o să vină, de ce a venit ăla și n-a venit celălalt, mi-ai dat de lucru, d-aia visez eu haite de câini de ceva vreme, tot mă aveți pe mine în minte.

Trimis de pe telefonul smartphone BlackBerry 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu