luni, 11 martie 2019

oana de la usr

Date fiind cele mai recente întâmplări, i-am luat un interviu fostului logician Agarici Star.
- Domnule Agarici Star, o să vă întreb roby direct, ce părere aveți despre Mister Proper, cu eunucul lui bătrân, cum zicea poetul, stați că am încurcat foile, ce părere aveți despre grup ?
- Poate au păcălit-o ăia mai mari, când a venit în cămin, câțiva băieți împreună cu Lorraine, Coca și alte fete i-au zis: aici, pe palier, se trăiește în grup, dușurile, după cum știți, sunt comune, fără perdeluțe, wc-urile tot comune, doar camerele le-a făcut arhitectu’ ăsta fals separate, dar uite, am spart noi zidurile și iată ce frumos, un dormitor cu 30 de paturi suprapuse, două, două șamd. Mâncarea de la mama ta e și a noastră, sarmalele, chiftelele, pulpele fripte, zacusca, salata de vinete, brânza de oaie trec pe la noi, după care noi le împărțim tuturor. Eu, domnișoara reporter, am apucat cu un băiat, Tănileț, el era sus, eu, jos, subțirel, tras ca prin inel, dar făcea karate, l-am luat de mustață și i-am zis: dacă mă atingi, atinge-mă, ți-o tai, și mustața. S-a mutat în alt pat. A venit în locul lui Cuego. Ăsta n-avea mustață. În fine, domnișoara reporter, viață. După anii petrecuți așa în cămin, rămâi cu dorința asta de grup, cu nostalgia asta. Cum spuneam eu atunci, mie mi se mai zicea și Șopăele, Marin Șopăele, ca-n versurile alea, văzui vreo 2 tinerele / hai, Marine, șo pă ele. Cum spuneam: Cuplul e ca cupla, te mufezi și gata, ai înțepenit, știți că au apărut și niște cărți cu prize și ștechere pe coperte. Una e un prelungitor cu mai multe prize, alta e o cuplă. Să știți că eu m-am înțeles bine cu fata. Învăța repede. Era fan Libertadores, chiftelele chiftele, ce să vrei mai mult. Aveam acolo și-o grădiniță în care cultivam tutun, verdețuri, ierburi de leac, de ceai, nu știu cum să vă spun. Fericire maximă, fitoterapie. A consemnat Oana Streche (Textul integral cu Agarici Star, alias Marin Șopăele, aka Jean Țigăntele, poate fi citit în revista Vlăstare verzi și tinere, Slobozia)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu