luni, 11 martie 2019

grupuri, nu cupluri

Eu am înțeles că trebuie să trăim în grupuri, nu în cupluri (deși eu credeam că Sarmalele reci au rezolvat problema pt totdeauna: Tantra la cald / Tantra la frig / tantra cu Mario / tantra cu Grig / tantra cu vecinul de etaj /
cu-n instalator si cu-n postas /
cu-n predicator ba chiar cu doi /
si cu băieții de la gunoi), și că nu trebuie să mai avem proprietate, cu toate că eu n-am înțeles niciodată cum vine asta, adică eu am o undiță în mână ca să prind niște pești pt copiii mei și vine unu' și zice: e și undița mea, de fapt, e a mea.
Nu numai că vom trăi armonios, cum a zis fata asta de la Plus, dar mă interesează dacă mai suntem îmbrăcați sau nu, ca să știu dacă mă mai duc în Europa să-mi iau o geacă în talie, d-aia cu pernițe.
Și la școală ne mai ducem ? Doamne, de unde venea salvarea.
Sau, mă rog, ambulanța.
Dacă sunt, în acest caz, bou, asta e, dar oricum trebuie să mă apuc de sală că poate vreau să mănânc o salată și sigur o poftește și vreun om și trebuie să mi-o apăr cu inteligența.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu