marți, 2 aprilie 2019

Reforma învățământului

Într-o Românie cu adevărat capitalistă și educată, educatoarele, învățătoarele, profesorii trebuie să fie voluntari. Atâta timp cât părinții își câștigă pâinea cu sudoarea frunții și a subțiorilor, și chiar a mustății, cadavrele didactice freacă menta intelectual la școală, păi se compară să pui o folie protectoare pă ecran cu vrăjelile alea de activități pe care le fac educatoarele cu grupele de 30-35 de copii?
O masă caldă pt aceste cadavre pe zi, o cafea din cicoare, orz și naut la pahar moale de plastic ar fi suficient.
Vă dați seama unde s-a ajuns? Să încerci să-l înveți pe copil că Timișul e un județ și nu Temișan? Îl umilești, îl jignești, îl distrugi.
O societate cu adevărat dezvoltată e asemenea Simonei Halep care, întrucât își plătește staff-ul, eu mă gândesc că ar fi bine să n-o facă, să lucreze ăia moca, de ce nu? dar, mă rog, deci, fiindcă le dă băieților cașcaval, aceștia trebuie să aplaude, danseze, să sâsâie când servește aia, străina, să fie clovni, saltimbanci, circari de piețe, târguri și oboare.
Pe cuvântul meu de onoare că n-aș lucra gratis.
Adevărul e că sunt atâtea discipline care n-au absolut niciun sens, rost, relevanță: istoria, geografia, româna, filosofia, matematica, franceza, biologia și, mai ales, logica.
Keywords: voluntar, o masă caldă pe zi pt cadavre, o cafea de orz la pahar moale de plastic, eu te plătesc, eu te umilesc.
Hai, aplauze, dans și chiuituri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu