joi, 4 martie 2021

jurnal de ani lungi, vali nicolae

 Agarici Star e smooth ca o lebădă 

Județ al meu ce porți în tine sunetele delirului

Colți de vier de la Salcia îmi curg prin vine, nu am sânge 

Salbă la gât îi pun

Contemporan cu brutele, cu Pelinel


Razi cu lacrimi

Nu mai e nici Gillette ce-a fost


Din când în când volumul telefonului meu urcă fără să-l ating.

Parcă-mi spune: nu mai vorbi în șoaptă! N-auzim nimic.


Nu știu de ce compari tu florile cu Grasa de Cotnari...

Păi n-ai văzut ce parfum are, ce buchet, ce culoare?


Etnie de disc.

Merge o costiță la disc și-un vin de paie.


Se înseninează

ploaia se opreşte

apele nu se retrag

la noapte va fi mai cald

mâine vom pescui

dar n-o să prindem nimic

viitura ne va ajunge din urmă


mestec aceste cristale lichide

într-o mare linişte

ca pe nişte jeleuri swarovki

deşi mi-aduc numai veşti sumbre


Auzi, hamsterkauf. Nemția dixit. Filosofi, ce vrei.

Omul e un animal șoarece.


proză

câțu, premierul opus al româniei

un timișorean a fost arestat pozitiv

sorina, scoasă din detest șchiopătând

costache: nu vreau la jug la beciul domnesc

studiu recent, pământul era acoperit de apă rece și caldă

ce se întâmplă dacă bei leuștean?

ești melc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu