joi, 2 februarie 2023

Am 18 ani. Sunt responsabil?

Nu mai știu cine mi-a zis că profesorii sunt responsabili de elevii de 18 ani. Cu cine se bat, cum votează, cu cine se mărită/însoară și cum, câți copii să facă și cum, cât beau și unde, cât fumează și ce, cum șofează. Pur și simplu, sunt ca niște copii de grădiniță, nu-i poți lăsa singuri câteva minute. Ăștia mănâncă cretă, își toarnă maioneză în cap, se scuipă, n-ai văzut așa ceva. De votat cu cine or vota? Or reuși să se mărite/însoare bine? O partidă bună vreau să zic. Să-i ajut? Îmi fine, îmi fac griji pt ei, dacă beau alcool și apoi conduc, or să vină la mine părinții: profe, de ce i-ai lăsat să bea, să ia substanțe și să se urce la volan, să se desfigureze în bătăi simple, de liceu? De ce, domnule profesor? S-au mutilat, s-au violat unii pe alții. De ce? Mă scuzați, am greeeeeeșșșșșșșșșșiiiiiiiiiiiiiitttttttttttt! Iertare. Eu tot aștept ca atunci când faci 18 ani, bine ar fi și mai devreme, să știi că nu poți să fii atât de prost informat încât, fiind responsabil, major, cum ar veni, să crezi că nu ești responsabil, juridic, evident. Cât de iresponsabil să fii să îți închipui că nu ești responsabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu