duminică, 20 decembrie 2020

iubita mea de sanitară

 Tu te mai duci la sanitară

sau te-ai axat ușor pe casnic, iubita mea stelară ?

Tu tot postezi tagul #rezist

Sau iar o arzi c-un hipsterist, iubita mea semimachită ?

Tot mai citești Mihai Zamfir sau tot plutești în mov delir, iubita mea ce faci un dil ?

Tu tot mai crezi în Valium Roche sau ce vin gros mai bei, iubita mea cu fustă cloș ?

Tu tot mai crezi în comunism sau tot visezi un anarhist, iubita mea cu chipul trist ?

Tot te mai uiți pe Axn sau ce fin șmen mai faci, iubita mea cerată ?

Tot mai clachezi pe sociale sau ce tricou mai roz tot porți, iubita mea bisexuală ?

Tot mai clonezi carduri bancare sau ce tun mic mai dai, iubita mea de la penale ?

Tot mai predai științe sociale sau ce rebeli susții, iubita mea lunară ?

Tot mai blufezi pe sociale sau ce poet momești, iubita mea cu votci polare ?

Tot mai clonezi o viață socială sau ce minciuni îndrugi, iubita mea de ceară ?

Tot mai postezi frumoase-n glastră flori de plastic sau ce priveghi îmi faci, iubita mea rămasă ?

Tot mai târăști un pal băiat spre școală sau ce pomeni îmi faci, iubita mea morală ?

Tot mai poștezi țigări rulate sau ce reci votci mai bei, iubita mea sedată ?

Tot mai saluți persoane sociale sau ce baștan mai vezi, iubita mea filmată ?

Tot mai lucrezi anchete sociale sau ce țigani mai vezi, iubita mea plecată ?

Tot mai lucrezi la CEZ Vânzare sau doar online, iubita mea setată ?

Tot mai scrollezi pe conturi sociale sau ce trollezi, iubita mea clonată ?

Tot mai citești pe Liiceanu sau ce burghez mai vezi, iubita mea de gheață ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu