miercuri, 4 decembrie 2013

mila 23

când mi-e milă mi-e milă rău, mă dor oasele, mațele, mâinile, venele, picioarele, sufletu'.
mi-e milă de o pisică, de un câine, de o broască, de un păducel... mor de mila asta.
ea, de fapt, nu-mi trece niciodată. mi-e milă de mine, de mama...
mi-e milă de pe-acum că cei care beau vor muri de ficat, cei care fumează vor muri de plămâni. se vor chinui.
și nu mai pot să pescuiesc, mi-e milă de pește, nu mai pot mânca...
dacă ești grosier, grosolan, cleanul adus pe mal face ca un porc, dacă ai mila asta a mea, el face ca un copil: țipă, scâncește.
și mila asta se întinde mereu și mă înconjoară, și nu mai am loc, și nu știu să înot... mi-am luat zilele trecute o vestă de salvare, alina mi-a zis că nu mă ține,
că sigur mă înec și mi-a zis să fiu atent să nu alunec, cât e apa?, cred că are peste 2 metri, păi vezi, fii atent, vesta asta nu te ține, nici nu știi s-o prinzi...
când mi se face mila asta mă fac așa ghem și mă adun, și mă chircesc, că începe să mă doară tot corpul, sufletu', și mă uit la pluta aia galbenă și nu mai văd,
și tremur ușor, și nu mai ridic undița din apă...
stau așa destul: o juma de oră, o oră, vorbesc monosilabic, nu prind niciun pește, că nu-l trag din apă, și așa ușor se duce ceața de pe ochi, frigul, frica,
mila rămâne dar se îmbunează și mă lasă puțin, și așa reușesc să fac o fotografie unei buturugi, unui pârâu, unui oblete și fotografia asta va rămâne veșnic, să sclipească, să pâlpâie, să ardă...

unii au crezut că scriu despre pictorul, poetul fotbalist roger milla, care ne-a pictat total, andone neținându-i... neținându-i că erau prea grele.
alții au visat că e vorba de poetesa milla, milica noastră, fata din al cincilea element: bruce.
ceilalți au fost mai snobaiety și au declarat, că ei declară pe proprie răspundere, că am scris despre mila vs km, glumeam, despre mila kunis, sunteți siguri că e kunis, mă rog, eu n-o cunosc.
și ultimii au zis că mai bine decât la periprava e la mila 23.
la mila 23 am șezut și-am plâns.

facebook.com/nextval
adresavali.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu