duminică, 2 decembrie 2012

pescuit clean iarna frig vant innorat

si azi am fost la pescuit la clean. un articol despre pescuitul la clean pe rauri. vreo 5 °C. insa temperatura s-a resimtit ca 1 sau 2 °C. batea vantu' aprox. 15 km/h. frig.

nici azi pe vremea asta nu te lasi, mi-a zis un tip.



n-am avut manusi. eroare. mi-au inghetat mainile. si inca o eroare: nu mi-am luat spirtiera.

am prins vreo 10 clenuti. am scapat cativa. si cred ca era unu' mai rasarit pe care mi-a fost imposibil sa-l scot. l-am agatat sigur, mi-a scapat, n-am reusit sa-l ridic de sub piatra. in foto e o piatra patrata, am dat in amonte, lipeam pluta de piatra, carligul cu un viermisor rosu sau unu' alb unu' rosu, se ducea sub piatra, sigur era o competie, tragea aproape instantaneu; era si agatatura sub piatra.
piatra asta de langa mal e unul dintre putinele locuri unde se mai poate ascunde cleanul pe raul asta tot mai paradit. de-acolo am adus toti clenutii pe mal.
cleni lacusta aceeasi piatra dar vara

a trebuit sa vina iarna si sa nu fie niciun pescar (nebun ca mine) ca sa pot pescui in liniste (insotit de porumbei, ciori, caini) si langa mal, nefiind zgomot am reusit sa-i pacalesc.

astept si zapada.

montura a fost cam asa: un carlig nr 20 de la troutline cu ochet (se poate vedea in foto, e mai mic decat un bob de piper), o alica plumb, o pluta mica, sensibila.
momeala: viermisori rosii, albi si casteri.

toti clenutii au fost eliberati.
cand am ajuns la un dozator am baut un ceai (ma rog) fierbinte.


fir intins!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu