vineri, 21 decembrie 2012

clean la copca... zapada, ger

pescuit pe ger... mi-au inghetat mainile, n-am reusit sa stau mai mult de 1 ora...
cred. la copca... sau aproape copca.
trebuie sa ma echipez mai bine si sa caut sa fac un foc... sa iau lemne de undeva.
nu stiu ce sa gasesc de incalzit... spirtierele nu merg, e spirtul prost, daca si bate vantul iti trebuie paravan...
ceva usor de transportat.
spirt solid?
candela cu ulei?

aveti aici un ghid pescuit clean

focul e sfant, dar de unde lemne?
aduse de-acasa eventual.

am avut o trasatura violenta la inceput... apoi liniste.

dupa care am prins 3 clenuti...
mi-era frig, frig... a fost o zi f. buna de pescuit, pacat ca n-am mai putut sta, imi inghetasera mainile.

loc pescuit: raul vedea, la baraj, la pietre...
tehnica: am pescuit sub gheata, langa o dala (piatra)...
montura: pluta, alica plumb, ac marimea 20, foarte mic, cu ochet...
momeala: viermisori rosii si albi, am lasat momeala dusa de curentul apei sub gheata, curentul cam puternic pt vremea asta.
revin.



fir intins!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu