sâmbătă, 3 decembrie 2011

la pescuit pe teleorman vitanesti

3 decembrie 2011

vreme superba... pt. plimbare, sport, expeditie, aventura...
solunar modest, presiunea atm. in scadere sau stagnanta...

am pescuit la viermusi... langa mal, pe fund, fara pluta cu plumb culisant... un ac mic rosu, o alica minuscula de semnalizare, am folosit si putina nada ice mix benzar, nu prea se nadeste pe teleorman si cand se face asta oamenii folosesc mamaliga, multa, prea multa...
foarte multa lume, se pescuia in liniste, asta mi-a placut, nu s-a prins... asta e altceva...
in locul nadit am prins 2 ciortanei, 2 carasute... un clenut, un porcusor... nu prea a prins nimeni nimic... la nimic: rama, viermusi...

insa erau ca si ieri cu parasuta, postrovol, alau (tarbus), numai puiet... groaznic... braconaj peste tot.

cred ca daca ai pescui o viata si n-ai elibera nici un peste si tot n-ai omori atata puiet cat omoara astia intr-o zi. ba, intr-o zi. ingrozitor.

la undita sa zicem ca retii 5 pesti din 15 sau niciunul cum am facut eu de multe ori... cativa de masura...
pai la o aruncare de parasuta sunt cam 20 pesti... oblete, caras, pui de crap, clenuti... si toti sunt opriti, cine i-o curata, doamne? e posibil sa fie si vandut pe la magazine de pescuit pt rapitor, crescatorii... dar e greu de presupus...
in fine, sa nu ne facem sange rau, sa pescuim, am pescuit cu un bat, sa iesim in natura... sa eliberam pestele si daca vrem sa oprim, atunci retinem cativa de pofta...

fir intins!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu