joi, 29 decembrie 2011

cum am prins un avat

batea vantul, batea rau, nu puteai sa lansezi...
plecasem dupa clean, n-a tras deloc...
eram langa balastiera, vantul suiera din fata, pana si vedea avea valuri...
vedea care e un rau mic...
am reusit sa arunc, aveam o varga de aprox. 4 m, cu una de 5 m bati orice loc pe vedea...
pluta s-a dus sub apa, am intepat, un avat de aprox 30 cm...
doar unul am prins...
de-atunci am mai vazut doar cativa micuti pe care i -am eliberat, cum spuneam in alta parte: nu mai e peste pe vedea...
n-am mai apuc nici vremea aia: vant, frig, innorat... tocmai buna pt. rapitor.

e din ce in ce mai cald, nu adie vantul, e praf, apa e tot mai mica, mai tulbure, mai braconata...
cand eram mic era chiar frumoasa in destule locuri... prindea lumea salau... incredibil, poate ca venea din dunare, acum nu mai are cum... sunt numai plase, de-a latul garlei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu