sâmbătă, 21 noiembrie 2020

jurnal de iarnă 2019

 Și ăștia cu mai puțini dinți, Octavian Perpelea, se duc la Gaudentus.


Covrigii mă liniștesc.


Malpraxis la Târgul de carte.


Iarna, singurul anotimp estival, pt cei mai întunecați.


Mai bine facem o sesiune de autogrefe. Că jupuiți suntem, de vii.


A venit iarna

Mor copii intoxicați

Arși

Otrăviți

Vom reuși prin moarte

Să desenăm sobe

Lumină

Mâncare


Păi dacă te duci la târg tot pt Liiceanu, Ioan Aurel Pop, Radu Paraschivescu n-are niciun haz, n-ai făcut nimic.

Și doar pt traduceri, e doar pamplezir, capriț.

Adevărul e ăsta: cauți literatura cu lumânarea.

Asta e, țațo, e traduceri, e reeditări.

(glumesc, desigur)


Ia-uite cum trec copiii la școală. În ce sens?


E timpul ca toate lucrurile să fie de unică folosință.


Mai bine furăm eugenii și le mâncăm.


România când mai bootează ?
Ca-n versul bacovian celebru : e frig și bootează !


prima data mi-a disparut ultima litera a prenumelui, ca la soparle coada, vocala aia 'a': luca=luc, dupa care intr-o devalmasie de silistea-gumesti au inceput sa-mi cada literele numelui.

nicolae=nicola=nicol=nico=nic=ni si aici s-a oprit alunecarea asta in gol.

incepusem sa-mi scriu numele astfel: lucni, dar ce naiba insemna?

cand 'c'-ul s-a volatilizat a ramas doar 'luni'...

dupa multe incercari, dupa multe frici am vrut sa-mi recompun numele, mi-am dorit sa fiu iar soparla cu coada, mai mult de 'ni-ni' n-am reusit...

pana la urma am ramas la concluzia ca ajunsesem la un fel de negatie: nici asta, nici asta, neti, neti...

insa la mine doar atat: ni-ni.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu