duminică, 4 ianuarie 2015

vreme pentru pescuit clean

vreme pentru pescuit clean, dar am prins un avat, un avăţel...
bătea vântul, bătea rău, nu puteai să lansezi...
plecasem după clean, n-a tras deloc...
vremea asta cu vânt, cu nori, mai răcoroasă este foarte bună pt clean.
eram lângă balastieră, vântul şuiera din faţă, până şi vedea avea valuri...
vedea care e un râu mic...
am reuşit să arunc, aveam o varga de aprox. 4 m, cu una de 5 m baţi orice loc pe vedea...
pluta s-a dus sub apă, am înţepat, un avat de aprox 30 cm...
doar unul am prins...
de-atunci am mai văzut doar câţiva micuţi pe care i-am eliberat, cum spuneam în altă parte: nu mai e peşte pe vedea...
n-am mai apucat nici vremea aia: vânt, frig, înnorat... tocmai bună pt. răpitor.
e din ce în ce mai cald, nu adie vântul, e praf, apă e tot mai mică, mai tulbure, mai braconată...
când eram mic era chiar frumoasă în destule locuri... prindea lumea şalău... incredibil, poate că venea din dunăre, acum nu mai are cum... sunt numai plase, de-a latul gârlei.

- GHID PESCUIT CLEAN -

Acum acest ghid la clean 2 €
Livrare în aceeași zi prin email.





aici sunt niște cleni prinși la ficat de pasăre iarna pe ger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu