marți, 26 august 2014

salata de roşii ulei sare oţet piper ierburi

azi am descoperit ceva uimitor.
iată faptele. toată vara am mâncat salată de roşii.
roşii olandeze, turceşti, de câmp
făcute-n bloc, de ţară luate din
supermarket de ţărani la promoţie şi
vândute în piaţă, de seră de pe vapor.
şi puneam aşa: sare, ulei, oţet, piper negru, roşu, alb şi nişte ierburi şi am
ajuns la performanţa de a avea acelaşi
gust indiferent de roşii... şi aici am făcut descoperirea uluitoare:
NU MAI PUN ROŞII !
cu ocazia asta nici nu mai ies din casă.
lichidul obţinut îl beau direct. nu mai
pierd timp.
şi de-aici am extins ideea la cam toate. la mămăligă nu mai pun mălai (sunt
firme diferite şi diferă gustul), la ceai
nu mai pun plante, las doar zahărul, îl
caramelizez după care torn apă, iese
brici.
la televizor am scos cablu', se aude un radio bulgăresc în surdină. au o muzică
excepţională. citesc cărtărescu dar din cărţile lui
nicolae iliescu.
vorbesc prostii.
să mă ierte dl. nicolae iliescu.

--

facebook.com/nextval
adresavali.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu