duminică, 9 martie 2014

noi am crezut în hatha yoga

noi am crezut în comunism şi-n hatha
yoga
am plâns când m-au făcut şoim eu am crezut în comunism
până la pepsi-ul pe care-l beau copiii
activiştilor de partid
până la cele pe care le-am mai povestit aici, la noi, inochete damian,
a fost crimă! a fost întuneric de fer
bezna asta făcută cuburi mari
era casa noastră
furam biscuiţi suc eugenii covrigi
ştiu şi acum câteva tehnici
ne-au dărâmat ăştia cu camerele noi n-am tâlhărit noi n-am lucrat niciodată
mâncam hotdog
stăteam într-un olcit
şi fumam până spre dimineaţă noi am crezut în comunism,
în hatha yoga şi-n fenomenele psi
tot un fel de pe-psi
noi am crezut în puterea credinţei
în viaţa after viaţă, în re, aici ezit, re-birth,
re-born, re-incarnation.

_ _

--

facebook.com/nextval
adresavali.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu