joi, 27 februarie 2014

P.O. SOIMU

mă axasem pe junk-food
altfel nici nu era cu putinţă
aveam ceva mecanic în mine,
ceva întunecat, de bufniţă, de cioară

microbuzul avea perdelele trase
călătoream propriu-zis clandestin
9 lei biletu'
plecasem spre zimnicea
frig, ceaţă, la radio, polina gheorghe sau floarea calotă: ioane,
ioane... dimineaţă cross-over

acelaşi banner copleşitor:
WELCOME TO CERNOBÎL

totul se desfăşura sub ochiul mare
al boierului nicolae
tot căutam pe cineva de la fabrică
să cumpăr şi eu nişte tutun vărsat de pipă

gara era în celălalt capăt al oraşului
asta la întoarcere
deşi dunărea era la 2 paşi
nu se simţea

nu mai erau trenuri
era un tren privat al unei companii din braşov
până la P.O. ŞOIMU mergea ca o căruţă

şi-am tot mers
un nou mesh impozant: BISERICA PENTICOSTALĂ BETLEEM, într-un bloc de
nefamilişti şi un stâlp de lemn plin de păcură
era exact cum nu ne gândisem niciodată
un băieţel tocmai inventase un joc cu eroi şi ticăloşi

ajunsesem
v-aţi hotărât?
nişte cartofi prăjiţi şi nişte chiftele de legume
3,4 chifteluţe?
...

băusem cafea toată ziua
nu mai reuşeam să-mi iau mâzga asta de pe ochi, de pe inimă
tot mă duceam într-un hău
tot mă prăbuşeam în mine
îmi revenea în minte expresia asta:
apărarea prohaska
nu ştiam de unde s-o mai iauր

--



facebook.com/nextval
adresavali.blogspot.com
kalibru.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu