sâmbătă, 3 august 2013

striblea ana aslan stolnici gerovital

trebuie sa scriu asta:

striblea (zob; jumatate de cap taiat): ati fost langa ana aslan, la institut... gerovital, intineriri, sefi de stat, actori samd asa se explica longevitatea dvs.?
stolnici (90 ani; 3 slujbe; osos, grabit): a! nu, deloc!
striblea:______/\______tiiiiiiiiiiiiiiii
stolnici: genetic si mananc bine! un pahar de vin rosu seara (?) sau o tuiculita... ana aslan bea 2, 3 pahare vin rosu (de fapt o baterie de vin/zi n.m.)...
striblea (35-40 ani; zob): ___/\___/\___ atat?
stolnici: a! n-am facut sport! am fost sedentar! meseria! am stat pe scaun! cel mult am ridicat o carte!
striblea (sauna, sala, jogging, bicla, pescuit, aer liber, inot): _____ mort.
stolnici: a! si am stat inchis in casa, n-am iesit nicaieri, n-am lasat usa si geamu' deschise, stiti ma trage curentu', doar geamu' insesizabil deschis. mai sunteti aici?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu