miercuri, 30 ianuarie 2013

la capatul liniei... cicea... dan condurache, mircea albulescu si ioana craciunescu

'la capatul liniei'...
filmul e foarte tare... mie imi place mult.
e mai putin cunoscut.
mi se pare ca la vremea lui a fost chiar pe
la un festival... premiat? nominalizat? asta am aflat-o dupa ce l-am
vazut de vreo
3 ori...
tot se lauda astia azi cu premiile... si m-am
gandit sa-l caut si am gasit asta cu
premiu... un alt film foarte tare e 'la moara cu
noroc'... eu nu enumar aici filmele de care se aude
des: 'reconstituirea ', 'iacob', 'croaziera','pr oba de microfon',
'concurs', 'pas in doi', 'faleze de nisip' s.a. deci, 'la capatul
liniei' (sunt fan), 'la moara
cu noroc'... trebuie sa le vezi, sunt ele
cam alb-negru, cam triste... dar sunt tari.

--
adresavali.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu