duminică, 25 noiembrie 2012

kit supravietuire... azi am fost la clean

azi am fost la pescuit.
am prins 2 clenuti si cativa obleti.

clenutii i-am gasit sub o piatra, la 1 viermus rosu din silicon, d-ala
mic, cred ca se numeste pinky si 1 vierme alb.

si un ac mic cam marimea 18.

la buchet de viermusi pe ac mare cu tija lunga n-a mers.

la ficat nici atat, nicio trasatura.

nici nu mai e peste. nu sunt locuri. e apa foarte mica. sunt cateva
pietre mari de la un vechi podet unde se mai ascund cativa cleni,
clenuti.

si tot sunt prinsi si luati acasa pt ca nu mai e mancare si lumea
trebuie sa traiasca.

i-am eliberat.
vor veni si zile in care foarte putini vor mai elibera pestii prinsi.

de aceea ar fi bine sa va faceti un mic kit de supravietuire din care
sa nu lipseasca: fir naylon sau textil, ace pescuit, briceag, surse de
foc (brichete, chibrituri), prezervative cu care poti transporta
telefon, brichete, chibrituri, mancare fara sa se ude de la ploaie sau
apa... samd

--
adresavali.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu