duminică, 12 august 2012

la pescuit clean pe rau

azi am pescuit pana dupa amiaza... fantastic si incredibil. n-as fi
prins niciun peste daca nu-mi trecea prin cap asa intr-o doara sa
incerc la 'retinute', sa retin linia din cand in cand, asta pt. ca
simteam ca cleanul e acolo, ataca usor cateodata, insa apa parea cam
repede...

asa ca am prins vreo 15 clenuti, nu mai sunt cleni, e apa mica, n-are
unde sa mai stea...

vremea a fost exceptionala, cum imi place mie, vant, racoare, innorat,
am prin si 2 ploi repezi, fleasca pana la piele, a iesit soarele,
tocmai bine...

cleanul a fost mofturos, inclusiv la lacusta... se juca, ataca, apoi
pleca... revenea, se repezea, lovea... nu musca.

a tras un pic mai bine la buchet de viermusi, insa repet, daca nu
retineam, nu prindeam nimic.
din pacate, pluta asta tip picatura prinsa-ntr-un singur punct, loc nu
prea merge "la retinut", fiindca se ineaca sau se pune asa pe
verticala... mi-ar fi trebuit una prinsa in 2 puncte si eventual tip
creion, sa nu uit sa-mi fac cateva singur, cele ieftine de la magazin
nu sunt bune de nimic...

cand a plouat s-a tulburat apa si drept urmare au tras si cateva
mrenute, am ratat vreo 2 mai maricele, aveam carlig de clean, am
schimbat carligul, am pus plumb, am dat pe fund, trasatura se vede la
varful batului, am prins cateva... s-a limpezit apa, a iesit soarele
si n-au mai muscat mrenutele...

fir intins!

--
adresavali.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu