vineri, 18 mai 2012

pescuit pe vedea...

azi am fost la pescuit... pe garla. pe vedea. dincoace de baraj, ca au
pus barajul acum vreo saptamana, sa vedem cat l-or tine, si a inceput
sa se adune carasul.

unde in alta parte?

mi-a placut.
am prins vreo 15-20 de carasele.

langa mine a luat cineva una cam cat un pet de 0,5 l.

eu am venit tarziu.
am pregatit o nada din TTX, se poate si malai dar cu niste miez de
paine ca sa fie cat de cat colant, si niste seminte hrana pasari mici
prajite si apoi fierte putin, fiertura am pus-o in TTX.

a tras bine la rama. am avut 2 bete, ace mici subtiri cu tija ma lunga...
pe la 10:30 scoteam peste dupa peste...

pe urma... pe urma ce?
pe urma au venit aia de la apele romane sa sa dea cu BARCA pneumatica.

- mai stati 5 min.! ca apoi bagam barca la apa.

gata, stapane...

si s-a terminat si cu pescuitul.

--
adresavali.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu