sâmbătă, 26 martie 2011

my story, my life, my dream

(poezie pentru copii)

Purtam etichete pe mine
Deşi nu eram magazin
Mi se lipeau de frunte, de ochi,
De mâini şi picioare
Mergeam ca-n noroi, ca pe fiare.

Voiam să fiu delfin
Cu aplauze, public, decor
Să aud acolo în difuzor
Bis, bis... Delfinule vis!

Mama murise de mult
Tot emiteam semnale
Niciun raspuns
Din spate, în trombă, cu valuri şi vânt
venea un rechin
Unde să fug, unde să m-ascund, unde şi când?

Din departare ca prin vis
O briză uşoară zicea
Aici e golful "mi-aţi promis"
Un golf cald, calm, liniştit
Un paradis!

Şi ca o himera
Nişte semnale slăbuţe de tot
Mă făcură să înot, să tot înot
Inima îmi sărea din piept ca o minge
Şi cu mine în goana nebună
De-a dreapta şi de-a stanga
Unii de-ai mei
Isteţi, jucăuşi şi cuminţi
O mama-delfin si un tata-delfin
Scăpasem de cel cu viteză si dinţi
Of, Doamne, lacrimi fierbinţi
Îmi sărau ochii si gura
Nici nu-i văzusem acuma
Preţ de o clipa n-am înotat
Pe spatele lor eram purtat
Ca pe o perna cu apă şi trandafiri
Calzi, uşori şi senini.

merita o vizita <http://adresavali.blogspot.com>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu