luni, 30 august 2010

arșiță neagră

m-ai adus în sudul ăsta
praf nisip și căldura asta infectivoră
m-am uitat la tine și aveai pielea neagră
de căruțaș
îți strălucea transpirată
cum de purtai barbă în sudul ăsta extrem

în arșița neagră am venit să vă spun
tot ce a fost mi-a rămas în mine în gât
sau în osul frontal
n-am procesat nimic
sunt toate în lumina ochilor
dacă m-ați întreba orice n-aș putea să vă spun
sunt incapabil să exprim ce a fost
n-am trecut de nimic n-am urcat nicio treaptă
și acum o auziți și pe ea

m-ai adus în câmpia asta
unde n-ai cum să te ascunzi
unde te împuți mergând
știți că sunt niște povești despre unii care au făcut viermi rătăcind pe câmpurile astea
unde nu poți ridica privirea
unde îți vine să te chircești
ca să ocupi mai puțin spațiu
unde ai capul plecat
deși ești cel mai înalt punct din întindere
becul ăsta de 1 milion de wați
doborându-te îngenunchindu-te

am venit aici în fața voastră
să mă judecați
nici nu mai contează cum
dar să țineți seama că n-am reușit să învăț nimic din nimic
n-am fost în stare să fiu altundeva decât în clipă
în arșița asta neagră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu